atıf hoca centos 6 kurdum aktarmaya başlayacagım.
24 Kasım 2011 12:07 tarihinde Atıf CEYLAN <[email protected]> yazdı: > ** > > Hocam, soruyu ilk sordugunda performanstan yakindigini animsiyorum, > yanlisim varsa duzeltin lutfen. > > Bu durumda ayni isletim sistemini oradan oraya tasiyip durmanin bir manasi > varmidir bilemiyorum. > > Fazlaca ram kullanamiyacaksinz, islemciniz ucup kacsa bile bir yere kadar. > Acikcasi 7.3 ile sanal bile ne kadar uyumlu calisir onu da bilemiyorum. > Elinizdeki kernel 2.2. > > Eger tum uygulamalariniz perl ise bence sanala oldugu gibi tasimak yerine > yeni bir redhat dagitimi kurup uygulamayi tasiyin. Uygulamaniz eger plain > sekilde ve interpretor ile calsiiyorsa (perl demissiniz ama tamami boyle > mi? ) > > ben cok sorun olmayacagini dusunuyorum. Geriye uyumluluk konusu gozonune > alinirsa belki cok buyuk bir kismini sorunsuz aktarmis olabileceksiniz. Ben > olsam vakit kaybetmeden yeni surum bir isletim sistemini sanala kurar > uygulamalari tasir sonra calistirmaya ve olasi hatalari gormeye calisirdim. > > > > 24.11.2011 11:53, Necati BAYAR yazmış: > > arkadaşlar ben şöyle bir yol izlemeye karar verdim. Donanım olarak bir > sıkıntım yok . elimde yedek olarak fazlaca server var > > 1- ilk önce bu makinayı sanala geçirmek sanalda makinayı çalıştırmak . > 2- daha sonra farklı bir sunucuya centos 6 kurup yazılımları buraya > taşımak > > şimdi sanallaştıramayı nasıl yapacagım daha önce hiç yapmadım > adım adım yapmam gerekenler nedir. > > saygılar > > 24 Kasım 2011 11:46 tarihinde Doruk Fisek <[email protected]>yazdı: > >> Merhaba, >> >> Thu, 24 Nov 2011 10:33:03 +0200, Necati BAYAR <[email protected]> : >> >> > bunun üzerinde yaklaşık 20 adet özel yazılmış program var. ve şu anda >> > programın detayarını hiç kimse bilmiyor. >> > bunu tekrar kurabilirmiyiz açıkçası pek emin degilim. şu anda redhat >> > 7.3 ün çalıştıgı server Pentiım III server. yeni server'a zaten 7.3 >> ... >> Eninde sonunda o programların detaylarını öğrenmeniz ve yeni bir Linux >> sürümüne aktarmanız gerekecek. Bu kez belgelerseniz, bir dahaki sefere >> işiniz çok daha kolaylaşacak. >> >> Hiçbir zaman da bunun için yeterince iyi bir zaman olmayacak. >> >> Bence korkunun ecele faydası yok, kolları sıvayıp girişin hazır yeni >> bir donanıma aktarmak gerekirken. >> >> Doruk >> >> -- >> Özgür Yazılım A.Ş. ~ # >> http://www.ozguryazilim.com.tr >> _______________________________________________ >> Linux-sunucu E-Posta Listesi >> [email protected] >> >> Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından >> okuyabilirsiniz; >> >> Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen >> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 >> dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. >> https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu >> > > -- > > /** > * *@author* Atıf CEYLAN > * Software Developer & System Admin > * http://www.atifceylan.com > */ > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > >
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
