atıf hoca

centos 6 kurdum aktarmaya başlayacagım.


24 Kasım 2011 12:07 tarihinde Atıf CEYLAN <[email protected]> yazdı:

> **
>
> Hocam, soruyu ilk sordugunda performanstan yakindigini animsiyorum,
> yanlisim varsa duzeltin lutfen.
>
> Bu durumda ayni isletim sistemini oradan oraya tasiyip durmanin bir manasi
> varmidir bilemiyorum.
>
> Fazlaca ram kullanamiyacaksinz, islemciniz ucup kacsa bile bir yere kadar.
> Acikcasi 7.3 ile sanal bile ne kadar uyumlu calisir onu da bilemiyorum.
> Elinizdeki kernel 2.2.
>
> Eger tum uygulamalariniz perl ise bence sanala oldugu gibi tasimak yerine
> yeni bir redhat dagitimi kurup uygulamayi tasiyin. Uygulamaniz eger plain
> sekilde ve interpretor ile calsiiyorsa (perl demissiniz ama tamami boyle
> mi? )
>
> ben cok sorun olmayacagini dusunuyorum. Geriye uyumluluk konusu gozonune
> alinirsa belki cok buyuk bir kismini sorunsuz aktarmis olabileceksiniz. Ben
> olsam vakit kaybetmeden yeni surum bir isletim sistemini sanala kurar
> uygulamalari tasir sonra calistirmaya ve olasi hatalari gormeye calisirdim.
>
>
>
> 24.11.2011 11:53, Necati BAYAR yazmış:
>
> arkadaşlar ben şöyle bir yol izlemeye karar verdim. Donanım olarak bir
> sıkıntım yok . elimde yedek olarak fazlaca server var
>
> 1- ilk önce bu makinayı sanala geçirmek sanalda makinayı çalıştırmak .
> 2- daha sonra farklı bir sunucuya centos 6 kurup yazılımları buraya
> taşımak
>
> şimdi sanallaştıramayı nasıl yapacagım daha önce hiç yapmadım
> adım adım yapmam gerekenler nedir.
>
> saygılar
>
> 24 Kasım 2011 11:46 tarihinde Doruk Fisek <[email protected]>yazdı:
>
>> Merhaba,
>>
>> Thu, 24 Nov 2011 10:33:03 +0200, Necati BAYAR <[email protected]> :
>>
>> > bunun üzerinde yaklaşık 20 adet özel yazılmış program var. ve şu anda
>> > programın detayarını hiç kimse bilmiyor.
>> > bunu tekrar kurabilirmiyiz açıkçası pek emin degilim. şu anda redhat
>> > 7.3 ün çalıştıgı server Pentiım III server. yeni server'a zaten 7.3
>> ...
>> Eninde sonunda o programların detaylarını öğrenmeniz ve yeni bir Linux
>> sürümüne aktarmanız gerekecek. Bu kez belgelerseniz, bir dahaki sefere
>> işiniz çok daha kolaylaşacak.
>>
>> Hiçbir zaman da bunun için yeterince iyi bir zaman olmayacak.
>>
>> Bence korkunun ecele faydası yok, kolları sıvayıp girişin hazır yeni
>> bir donanıma aktarmak gerekirken.
>>
>>                   Doruk
>>
>> --
>> Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
>> http://www.ozguryazilim.com.tr
>>  _______________________________________________
>> Linux-sunucu E-Posta Listesi
>> [email protected]
>>
>> Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından
>> okuyabilirsiniz;
>>
>> Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen
>> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1
>> dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
>> https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
>>
>
> --
>
> /**
>  * *@author* Atıf CEYLAN
>  * Software Developer & System Admin
>  * http://www.atifceylan.com
>  */
>
>
> _______________________________________________
> Linux-sunucu E-Posta Listesi
> [email protected]
>
> Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından
> okuyabilirsiniz;
>
> Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen
> e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1
> dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
> https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
>
>
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap