Merhabalar,

Böyle bir sistem kurmak için Centos 5.7 ve open file kullanabilirsini

2 x Centos 5.7 + Piranha
2 x Centos 5.7 + Apache
1 x OpenFiler Sunucusu

Her iki apache sunucusunun data kısmı OpenFiler'da bulunacak. OpenFiler
sunucusundan share ettiğiniz klasörü apache sunucusunu mount etmeniz
gerekiyor.

Yukarıdaki sistem sizin Apache clusterinizi oluşturacak.

Mysql Cluster için tavsiyem MySQL cluster sistemini kullanmanız. Hız için
master/master cluster oluşturabilirsiniz.

Bahsettiğiniz yapıda sistemler kurdum. Eğer dilerseniz ücretli destek
verebilirim.