daha önce hiç bu işlerle uğraşmamış biri olarak kendi evimden radyo yayını yapmak istiyorum.Tam olarak ne yapmam gerekiyor(statik ip ,güvenlik duvarı yapılandırılması, icecast server kullanmam gerekiyor sanırım ama sıkıntı şurda bunların konfigurasyonunu nasıl yaparım?).Yardımlarınızı bekliyorum _______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected]
Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
