Merhaba,

Güzel ve faydalı önerileriniz için hepinize teşekkür ederim. Sunucuda 80
hariç bütün portlar belirli IP ler dışında kapalı durumda.
Bu durumda büyük ihtimal PHP ile yapılmış gibi duruyor.

Çözüm olarak hazır script kullananları /
maldet<http://www.rfxn.com/projects/linux-malware-detect/>'e
yakalananları sunucudan çıkartacağız :)

Teşekkürler

Volkan Altan