Selam,
Diskleri yuvalarından çıkaracak olursan eğer yine aynı sıralama ile
yerlerine takman lazım. O yüzden raid diskleri yuvalarından çıkarmanı
tavsiye etmem :) Ama burada dikkat etmen gereken sunucun ister dikey kule
tipi olsun yada yatay olsun. Taşırken mutlaka yatay vaziyette taşı; Anakart
aşağıda kalacak şekilde. Ve taşırken dikkatli olman lazım çünkü işlemci
soğutucuları çok ağır olabiliyor ve anakarta zarar verebiliyor.

Eğer demonte yapabileceksen eğer, işlemci soğutucularını çıkarman büyük
ihtimalle yeterli gelecektir. Çalışmayan sabit diskleri bozmak biraz zor,
Zaten çalışmayan sabit diskleri zorlayacak ve bozacak kadar G kuvveti
uygulayacaksan eğer sunucunu taşıma :)