17-02-2012 20:27, Ahmet Selman İnanç yazmış:

Herkese Merhaba,

Sunucumda nedenini bulamadığım bir relay sorunu yaşıyorum. Spam testlerinin hepsinden geçiyor olmama rağmen anlayabildiğim kadarı ile smtp auth mekanizmamı atlatan birileri sunucum üzeriden sağa sola mail yollanıp duruyor. ngrep ile trafiği gözlüyorum ama vpopmailde hesabı olan ancak şifresi tutmayan kullanıcılarla auth olnur gibi görüyorum.

auth olunmuş görünüyor password olarak da #444555666# kullanılmış görünüyor. Hesabın şifresini kontrol ediyorum bu değil, nasıl oluyor da auth kabul edilmiş gibi görünüyor?

Saygılarımla.. Yardimlariniz rica ederim.



_
Merhaba,
* spamdyke kurun
* spamdyke ayarlardan log seviyesini verbose yapın ve logları inceleyin (varsayılan /var/log/maillog kullanır).

Sorunu tespit etmenizde fayda sağlayacaktır.
www.spamdyke.org

saygılar
_______________________________________________
Linux-sunucu E-Posta Listesi
[email protected]

Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php  bağlantısından 
okuyabilirsiniz;

Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen 
e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 
dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.
https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu

Cevap