> > Merhaba, > son zamanlarda qmail-smtpd processleri cok fazla islemci kullanmaya > basladi. Bazen 1 eposta icin 1 core %100 kadar islemci tuketiyor. > Nedenini bulamadim. Spamassasin, clam anti virus, spamdyke vs. hepsi > kapali iken denedim sonuc degismedi (ki zaten islemci harcayan surec > qmail-smtpd ve bu uygulamalarla alakasiz, soran olursa diye yazmak > istedim.) > Tek aklima gelen morercpthost.cdb file okumak icin bu kadar islemci > tukettigi seklinde oldu. Cunku binlerce domain ekli. lsof ciktisinda goze > carpan tek dosya bu oldugu icin boyle soyluyorum. >
Bir de ilgili süreci starce ile inceleyin; bir sey yakalama sansiniz olabilir. > > Bu konuda onerisi olan arkadaslara simdiden tesekkur ederim. > > Kolay gelsin, > > -- > > /** > * *@author* Atıf CEYLAN > * Software Developer & System Admin > * http://www.atifceylan.com > */ > > > _______________________________________________ > Linux-sunucu E-Posta Listesi > [email protected] > > Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından > okuyabilirsiniz; > > Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen > e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 > dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. > https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu > > -- Cagri Ersen http://www.syslogs.org
_______________________________________________ Linux-sunucu E-Posta Listesi [email protected] Liste kurallarını http://liste.linux.org.tr/kurallar.php bağlantısından okuyabilirsiniz; Bu Listede neden bulunduğunuzu bilmiyorsanız veya artık bu listeden gelen e-postaları almak istemiyorsanız aşağıdaki bağlantı adresini kullanarak 1 dakika içinde üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz. https://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-sunucu
