Mesut bey;

Sunucu üzerinde ne koşturmayı düşünüyorsun ? ( Apache,Mysql, Php betikleri ,
vs vs )  Bu arada internet üzerinde yüzlerce shell servisi varan ücretsiz
siteler var.

From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Mesut Taşçı
Sent: Tuesday, March 20, 2012 11:54 AM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Server Önerileriniz

Server management linux ile tanıştığımdan beri hep ilgi duyduğum bir alan
oldu ve 2003 lü yıllardan kalma bir laptapa minimal slackware kurup  web
server yaptım.Hala kullanıyorum ama malum donanım özellikleri çok düşük
olduğundan okadar işe yaramıyor.Şimdi ise hem kendimi bu alanda geliştirmek
hemde isteyen linux kullanıcılarına bedava kullanabilecekleri bir server
yapmak istiyorum ve bunun için bir server almayı planlıyorum ( Biraz
ucuzundan ) . Sizlerden de bu konuda önerilerinizi bekliyorum.

Şimdiden teşekkürler.