Oracle linux 6 vmware ESXI 5 üzerinde çalışır.

Detay:

http://www.vmware.com/technical-resources/advantages/guest-os.html

From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Enis Büyükgüner
Sent: Friday, April 27, 2012 9:58 AM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] VDS ler hk.

Selamlar,

Şu sıralar bazı sunucularımızın kopyalarını kiralık VDS ler üzerinde tutup
belirli periyotlarda replikasyon yaptırmayı düşünüyoruz. Yalnız replikasyon
yapacak sunucular Oracle sunucular ve işletim sistemleri de Oracle Linux. Benim
bildiğim kadarıyla VDS ler üzerindeki işletim sistemleri standart (Windows,
Debian, CentOS vb.) bunlara Oracle Linux kurma şansı oluyor mu? Açıkçası VDS
konusunda hiç tecrübem yok. Bunların yönetimleri nasıl oluyor. Tecrübeli
arkadaşlar bilgi verebilirse çok memnun olurum.

İyi çalışmalar

Enis Büyükgüner

IT Chief

BANTBORU

GOSB İhsan Dede Cad. 700. Sok.

No:712, 41480 Gebze/KOCAELİ

(   :  90-262-677 47 00

Fax   :  90-262-751 46 37

* :   <mailto:e...@bantboru.com> e...@bantboru.com

           <http://www.bantboru.com/> www.bantboru.com

(GMT+02:00) Athens, İstanbul

Bu mesaj ve ekleri, mesajda gönderildiği belirtilen kişi/kişilere özeldir ve
gizlidir. Bu mesajın muhatabı olmamanıza rağmen tarafınıza ulaşması  halinde
mesaj içeriğinin gizli tutulması sizin de sorumluluğunuzdur. Şirketimiz,
mesajın size değişikliğe uğrayarak veya geç ulaşmasından, bütünlüğünün ve
gizliliğinin korunamamasından, virüs içermesinden veya bilgisayar sisteminize
verebileceği herhangi bir zarardan sorumlu tutulamaz.

This message and attachments are confidential and intended solely for the
individual(s) stated in this message. If you received this message although you
are not the addressee, you are responsible to keep the message confidential.
Our company shall have no liability for any changes or late receiving, loss of
integrity and confidentially, viruses and any damages caused in anyway to your
computer system.