Benim eski çalıştığım firmanın sunucusu için Grid Telekom adlı bir
firmadan co-location hizmeti almıştık, yıllardır hiç bir sorun çıkmadı,
hatta herhangi bir kesinti bile olduysa gece geç saatlerde kısa süreli
olmuştur farkına bile varmadık.

Sunucunun bütün yönetimi bizde, onlara bırakılan yalnızca sunucuya
kabinette bir yer ayırmak, elektrik ve ethernet bağlantısı sağlamak.
Böyle olunca yalnızca bir kere yanlışlıkla sunucuyu uzaktan yeniden
başlat demek yerine kapattığım için telefonla arayıp "şu bizim sunucunun
düğmesine basar mısınız" demek dışında destek ihtiyacım da olmadı.