On Fri, 2012-07-27 at 17:25 +0300, Mesut Güler wrote:

> [...]

ic taraftaki client makinelerinizin /etc/resolve.conf dosyalarinda
nameserver <DNS server LAN ip adresi> olarak kayit girdiginizden emin
olun. Pfsense lan bacagi ip adresini yazin ve baska bir dns sunucu ip
adresi yazmayin.
Pfsense forwarder icin yine sadece ic dns sunucunun ip adreslerini
yazin. Eger ic dns sunucu ile ayni subnetteki bir ip adresini
gosteriyorsaniz pfsense ile hicbir isiniz bulunmuyor.

--
M.Atıf CEYLAN
Yurdum Yazılım