Merhaba,
ejabberd'da kullanıcıları openldap'dan alıyorum. Kullanıcı IM client'ını
açtığında kurumdaki tüm grup ve kullanıcıları openldap'da tanımlandığı
şekilde görebilsin istiyorum. Bunun için Openldap'da tanımladığım grup ve
kullanıcı listelerini mod_shared_roster_ldap ile paylaşımlı yapmak istedim
ama bir türlü istediğim sonuca ulaşamadım.

Yararlandığım kaynaklardan biri de şu :
http://vasks.debian.org/docman/view.php/100433/4096/msrl.html

Openldap'daki yapım şuna benziyor:
http://vasks.debian.org/docman/view.php/100433/4096/msrl.html#htoc13

cn=user1, ou=grup1, dc=kurum
cn=user2, ou=grup2, dc=kurum

grup1 ve grup2 şeklinde ayırıp listelemek istiyorum.

--
Saygılar,
Aytekin Aygün