http://www.home-network-help.com/wake-on-lan.html burada güzel bir anlatım
var isterseniz bir inceleyiniz.

From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of
mucip.ilb...@gmail.com
Sent: Saturday, October 13, 2012 1:08 AM
To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-sunucu] Re: PfSense ile "wake on lan" meselesi?

2012/10/13 Cagri Ersen <cagri.er...@gmail.com>

Sorgulamayı aletin üzerindeki ethernetin speclerini okuyarak yapabilirsiniz.

HP üzerinde wol destekleyen bir eth varmış evet.  Bu durumda çalışması
gerekir, çalışmıyorsa BIOS ayarlarında gözünüzden kaçan bir şeyler var
demektir.

Bir de wake edilecek makinanın aynı subnette olması gerekiyor.

Selamlar,
Subnet aynı. Aynı şirket ağı üzerindeki makinalar. BIOS ayarlarına yeniden
bakayım o zaman. Çok kurcaladım ama bulamamıştım... :(

Kolay gelsin,
Mucip:)