On Sat, Jan 05, 2013 at 03:34:14PM +0200, Mesut Güler wrote:
> Postfix (veya başka bir MTA) kullanıcı kimlik doğrulamasını windows
> active directory üzerinden yapacak şekilde bir yapı kurmayı düşünüyorum.
> Benzer bir yapı kullanan arkadaşlar varsa önerilerini ve tecrübelerini
> paylaşmalarını rica ediyorum. :)

Genelde sadece road-warrior'lari auth etmeniz gerekir.  Bunun icin de
postfix'i SASL ile derleyip, uygun bir LDAP bazli sasl plugin kullanin.
Active Directory de bir LDAP sunucu sonucta.  Google da yardimci olur.

Auth degil de gecerli kullanici listesi istiyorsaniz:
http://www.postfix.org/LDAP_README.html

Genelde asagidaki sekilde query yapabilirsiniz:

        query_filter = (proxyAddresses = smtp:%s)
        result_attribute = mail
--
Eray