  From: Halid
  To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
  Sent: Tuesday, February 05, 2013 2:36 PM
  Subject: [Linux-sunucu] Re: Postfix

  Pardon özür dilerim. transport dosyanızda verip, transport_maps olarak
tanımlanız gerekiyor.

  5 Şubat 2013 14:28 tarihinde Halid <ha...@halid.org> yazdı:

    /\@gmail\.com$/       gmail:
    /\@hotmail\.com$/       hotmail:
    /\@yahooo\.com$/       yahoo:

    Şeklinde master.cf içerisinde tanımladığınız parametreler bunlar.
gmail_init... şeklinde de parametre verebiliyorsunuz.

    5 Şubat 2013 14:17 tarihinde Tolga Cengiz <tolga.cen...@hctbilisim.com>