03-04-2013 14:23 tarihinde, Yılmaz Bilgili yazdı:

> Anladım. Mantığım _nedense_ yanlışmış demek ki! Benim senaryoma göre
> posta kutularının bulunduğu sunucu oluyor bu.
>
> Teşekkürler.

Eray Bey,

Yukarıdaki gibi yazdım ama hemen ardından mail sunucuma bağlanmadan
doğrudan smtp smarthost üstünden mail gönderimi yapan bir iki otomatik
sistem aklıma geldi. Doğrudan ip adreslerine relay hakkı verilmiş
durumda. Ve onlar birer mail sunucu da değiller. Bu bilgiden yola
çıkarak smarthost üstünde DKIM yapılandırması yapsam bunun doğuracağı
herhangi bir olumsuzluk olur mu?

Tekrar teşekkürler.