Google opensource teknolojileri destekleyen bir kürüm olduğunu iddaa ediyor
ki bence de öyle Youtube  konusunda aynı sıkıntıyı farklı işletim
sistemleri ile bende zaman zaman yasıyorum. Ancak sıkıntının Youtube tan
ziyade internet alt yapısı ile ilgili olduğunu düşünüyorum

23 Mayıs 2013 Perşembe tarihinde Özgür Kılıçaslan adlı kullanıcı şöyle

--
Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59