Mon, 24 Jun 2013 01:16:54 -0700 (PDT), Kenan Öztürk
<mynameiske...@yahoo.com> :

> / altındaki klasörlerü kontrol ettim fakat böyle bir soruna yol
> açabilecek herhangi bir dizin göremedim.
> /dev/sda3              33G   32G     0 100% /
Kök dizininde bir dosya olabilir mi?

ls -al /

çıktısına bir bakar mısınız? Nokta ile başlayan bir gizli dosya da
olabilir.

Bu arada acilen müdahale etmeniz gerekiyorsa, ext dosya sistemlerinde
biçimlendirilirken öntanımlı olarak %5'lik bir rezerve alan bulunur
(33G'lık disk bölümü varken, 32G'ı doluyken 0 boş alan olmasının nedeni
bu), o rezerve alanı aşağıdaki komutla aşağı çekmeyi deneyebilirsiniz

tune2fs -m1 /dev/sda3

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #