Merhabalar,

Dosyalarin degisim tarihleriyle /var/log/auth yada /var/log/secure log
dosyalarini karsilastirabilirsiniz.
/etc/passwrd dosyasinda olmamasi gereken kullanicilar var mi kontrol
edebilirsiniz.
Not. Dosya oznitelikleri degistirilebilir oldugu icin cok dogru olmayabilir
, ama kontrol etmekte fayda var.
Cpanel log dosyalarini nerede tutuyor bilmiyorum ancak ftp varsa onlarin
loglarida karsilastirilmali.
Önlem olarak
Ssh ile suncuya baglaniyorsaniz;
1. Sifre yerine public key kullanin
2. Port numaralarini degistin.
3.ssh kullanacak kullanicilari sinirlayin.
4.fail2ban gibi scriptler kullanabilrsiniz.

Bunlar nacizane önerilerimdir ancak bu liste calisma seklinize uzar gider.