Cpanel kullanıyorsanız tweak settings ayarlarınızı güncelleyin, böylece
sistem ne kadar yoğun olursa olsun belli bir noktadan sonra gelen
isteklere limit hatası vererek geri döndürür.

VPS yerine VDS tercih etmek daha doğru olur, sizin değil, sizin hizmet
aldığınız şirketin hostundaki her hangi bir VPS de yoğunluk olsa bu
durum size de yansır.

Satın aldığınız şirket storage falan kullanmıyorsa zaten sisteminiz swap
kullanmaya başladığı anda I/O dan kilitlenecektir.

----
Kayhan KAYIHAN
kayhankayihan.com