HP nin bir çok uygun fiyatlı fakslari mail atabilen yazıcısı iyi faks
kartlarından ucuz. Ben USRobotics ext modem kullanıyorum bu arada hiç
problem çıkarmadı bugüne kadar.

Ömer Barlas

Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları olabilir.
28 Eki 2013 09:13 tarihinde "Zekeriya Akyıldız" <zekeriya.akyil...@gmail.com>