@Burak Bey,
Yapmak istediğim işlerin tamamını Gitlab'ın karşıladığını biliyorum ancak
SVN'in yeterli olup olmayacağı konusunda emin değilim.

@Yusuf Bey,
Göndermiş olduğunuz linklerin bir kısmını görmüştüm ama sanırım
http://www.uvd.co.uk/blog/labs/configuring-jenkins-continuous-integration-server-to-work-with-git/
 bağlantısı gerçekten sorularımın önemli bir kısmını çözecek gibi. Çok
teşekkür ederim.

@Adil Bey,
Her ikisini de yapabilmek istiyorum.  :)

@Halid Bey,
CentOS üzerine kurmaya niyetlenmiştik ama en olmadı Ubuntu'ya geçip bu
guide ı kullanacağım.

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59