Benim bu konudaki anlamadığım nokta, NTP ile sunucu saatini güncel tutmak
için, dışarıya açık servis çalıştırılması demek oluyor, sizin
bahsettiğiniz.

Ancak neden böyle birşeye gerek olsun ki?

NTP serverlik yapacak bir durum yoksa niçin dışarıya açık bir servis
çalışması gerekiyor ki? Normalde NTP "Client" ile dışarıdaki bri NTP
sunucusundan güncellemeler çekilmiyor mu?

Eğer bir client ile dışarıdan veri istenerek yapılan bir eylemse bu, nasıl
oluyor da saldırıya maruz kalınıyor?

Kafam karıştı.