Daha sonrasında bir iki konu buldum bununla ilgili. Array'leri ayrımam
gerektiği yazıyordu. Ben de öyle yaptım ve sunucuyu kapattım, diski
değiştirler. Sağlam diskteki partition tablosunu yeni diske klonladıktan
sonra arrayları tekrar bağladım. Yapılandırma otomatik olarak başladı ve şu
anda devam ediyor, şimdilik bir sıkıntı yok.

Yine de cevap için teşekkür ederim.