From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Necati BAYAR
Sent: Friday, September 19, 2014 11:46 PM
To: linux-sunucu
Subject: [Linux-sunucu] web sayfası taşıma

Arkadaşlar daha önce php de yazılmış sql server destekli bir web sayfamı yeni
bir sunucuya taşıdım fakat sayya düzgün görüntülenmiyor sayfada bulunması
gereken menüler gelmiyor. DEvamlı haber kayan bir banner bölümünde php kodları
yazıyor. bu neden olabilir herhangi bir loga birşeyde yazılmıyor. Bu konuda
yardımcı olabilirmisiniz

---
This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection
is active.