Selamlar.
Sabit ip adresim var.
Arkadasimin sunucusunda ip adresim icin A kaydi ekledim. Su an problemsiz
kullanmaktayim.
Ornegin Abc.falanca.com domaini altinda bir subdomain daha acip
(dukkan.abc.falanca.com, bakkal.abc.falanca.com) gibi kullanmak.
Yapmak istedigim sorgulara asil dns sunucu yerine benim dns sunucumun yanit
vermesi. Yani asil sunucuda kayit girmek yerine kendi dns sunucumun
uzerinden hizmet vermek istiyorum.
Bu mumkunmudur?