On 19-12-2014 12:39, Omer Barlas wrote:
Merhaba liste ahalisi;

Ofis içindeki intranet yükümüzü kaldıracak basit bir sunucuya ihtiyacım var, ancak çok para ayırmak istemiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir sunucu markası & modeli bilen gören varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.

İyi çalışmalar.

--
Omer Barlas
omer.bar...@gmail.com <mailto:omer.bar...@gmail.com>

Merhabalar,

Biraz daha açıklama gerekli.
Üzerinde ne çalışacak? raid kartlı bir sistem mi düşünüyor musunuz?
3 aşağı 5 yukarı markalar, aynı özelliklerde aynı performansı veriyorlar. Ancak kampanyalı ürünler olabiliyor ve daha uygun fiyata alabilirsiniz. Ben genellikle dell veya IBM tercih ediyorum ama 3-4 ay evvel bir müşterim için Cisco sunucu tercih ettim, çift e5-2650 v2 işlemci vardı üzerinde, benzer özelliklerde Dell, HP ve IBM için o fiyata tek işlemcilisini alabiliyorduk..