2 adet 160 gb scsi disk var. hard raid olarak yapılandırılmış durumda.
Muharrem Turan

From: linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-sunucu-boun...@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Özgür Kılıçaslan
Sent: Thursday, January 15, 2015 3:35 PM
To: linux-sunucu
Subject: [Linux-sunucu] Re: ubuntu server (initranfs) sorunu

15 Ocak 2015 15:25 tarihinde Muharrem Turan
<muharrem.tu...@infotron.com.tr<mailto:muharrem.tu...@infotron.com.tr>> yazdı:
Merhaba,

Eski makine duruyor. Live cd ile açıp, diski mount ettim. İhtiyacım olan
verilere ulaştım. Veri kaybım yok.
Sorun ile ilgili detaylı bilgi vermedim, doğru söylüyorsunuz.
Ekran görüntüsüne aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
http://i58.tinypic.com/1p9v6a.jpg

Bir çok yöntem denedim fakat bir sonuca ulaşamadım. Belki sizin bir fikriniz
olabilir.

Muharrem Turan

Merhaba,

Disk yapısı nedir? Tek bir disk mi, hard raid mi soft raid mi vardı yoksa?

--
Görünenler, gerçek olsaydı bilime gerek kalmazdı.