Selam,

> SMTP-Auth aktif görünüyor. Sanırım bir e-posta şifresine ulaşılmış ve
> onun üzerinden gönderiliyor. Ancak hangi e-postadan gittiğini anlamak
> mümkün değil mi? Burada sıkıntı yaşıyorum.

Bunun için patch gerekiyor qmail'e (her zaman olduğu gibi)
qmail-toaster'da bununla ilgili bir patch var mı bilmiyorum.

Şurada bir örnek var:

http://www.gossamer-threads.com/lists/qmail/users/101527#101527

Bu adımları takip ederek, giden maillerin header'ına hangi kullanıcı
hesabı ile authentication yapıldığı bilgisini ekleyebilirsiniz.

Bu dokümanda da SMTP-auth ile ilgili ayrıntılı bilgi var:

http://www.fehcom.de/qmail/smtpauth.html

Bir kaç farklı patch'den daha bahsedilmiş, size uygun olanını
uygulayabilirsiniz.

> Isoqlog ile baktığımda kendi alanadım haricinde gönderilere de
> rastlıyorum. En azından kendi alanadım haricindeki gönderileri kapatsam
> faydası olur sanki?!....

Sizin kullanıcılardan birisinin hesabıyla login olup, From: vs.
header'ları değiştiriyorlar muhtemelen. Yukarıda yazdığım gibi bir
patch uygulayarak, hangi hesabın kullanıldığını tespit etseniz daha
faydalı olur bence.

Kolay gelsin.

--
Selçuk Mıynat