Merhaba hep aynı kullanıcı adı'nımı kullanıyorsunuz ? yoksa her istemci
için ayrı bir farklı bir kullanıcı adı'mı kullanıyorsunuz ? Eğer aynı
kullanıyorsanız ikinci bir user ekleyip bağlanmayı denermisiniz?  Log'lara
bakmak için smb.conf dosyasının global satırının altına satırının altına log
file = /var/log/samba/log.%m.%U yazabilirsiniz ( aktif hale getirmek için
samba servisi restart edin  ). Bence Windows'ları CIFS ile linux'ları nfs
ile bağlayın.

2 Haziran 2015 17:10 tarihinde Özgür Kılıçaslan <ozgurkilicas...@gmail.com>