Wed, 1 Jul 2015 00:49:41 +0300, mir qarri <i...@fatmirqarri.com> :

> Açık kaynak kodlu dokuman yönetim sistemi kurmam gerekir. biraz
> araştırdım ve openkm kurdum ama ayarlar cok karışık geldi. Tavsiyeniz
> nedir. Önemli olan dokuman eklendiğinde kullanıcılara mail ile haber
> verebilsin.

Ayarlar genel olarak karışık ama OpenKM'nin belgelemesi de özel olarak
başarısız. Belgeler için bile ek para istiyorlardı bir ara (hala mı
emin değilim).

Alfresco tercih ediyoruz biz son zamanlarda. Onun da kurulumu ve
ayarları karışık sayılabilir ama en azından belgeleri daha iyi.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
http://www.ozguryazilim.com.tr