Herhangi bir yetkilendirme vermeyi düşünmüyorum ve yazacağım scriptlerin
sadece verdiğim komutları çalıştıracak şekilde olmasına özen göstereceğim.

Scriptlerin sahibi www-data kullanıcısı olacak. Bu durumda kullanıcı
işlemlerini yaptırmak için scripte super user yetkilerini nasıl bir yöntem
ile vermeliyim?

Örneğin: Kullanıcı oluşturma, silme, askıya alma, ssh key yükleme vb. Bu
işlemlerin komutlarını çalıştırırken script illa ki superuser yetkilerine
sahip olmalı.

Saygılarımla,
Sencer HAMARAT