Gelen her logu belli kurallara gore pars eder ve okunurlugunu artirirsaniz
evet kayitlari veri tabaninda tutmak bazi artilar saglayabilir. Oteki turlu
tutacaginiz loglarin hepsi uygulamaya yada sisteme ozel belirli bir
formatta olacaktir. Bu durumda veri tabaninda bir duzen pek soz konusu
olamaz.
ama oturur her farkli log formati icin parse edecek kod yazarim derseniz
veri tabaninda tutmak mantikli. Ben bilmiyorum ama belki vardir farkli
formatlarda gelen loglari hali hazirda parse eden bir proje. GitHUB i
arastirmakta fayda var.

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59