Merhaba,

Bir SAN üreticinize danışın bence. EMC tarafında access logix ürünü var
aynı lun'a birden fazla host'ın erişmesini sağlıyor. Lun masking yapıyor.
Yalnız burda iki host'a birbirinin yazdığını görmüyor. Zaten görmemesi
lazım yoksa veri kaybı yaşanır.  burda amacınız nedir ?  Büyük bir lun'u
ortak ayrı ayrı kullansınlarmı yoksa bir HA çözümü içinmi kullanıcaksınız ?
Eğer HA çözümü için düşünüyorsanız Cluster FS kullanmanız gerekiyor.