Yasin Bey,
sles icin tz paketi aramaniza gerek yok.
/usr/share/timezone/Europe/Istanbul altindaki timezone paketini uygun olan
herhangi bir linux dagitimindan cekip guncel olaniyla degistirmeniz
durumunda sorun cozulecek. Tabi eger sunucunuz Istanbul'a gore konfigure
edildiyse.

Bende de ayni problem vardi. Cuma gecesi konuyu incelerken durumun bu
oldugunu farkettim. Macbook'taki timezone Istanbul paketinin iceriginin
benzer yapida oldugunu farkedince denemekten zarar gelmez deyip eski
paketin yedegini alip test ettim. Sorun olmadi.

Gökhan KARAKAŞ

gsm         +90 506 904 90 59