Eğer amacınız sadece bir blog sayfasını yayınlamak ise benim önerim hiç vps
ile uğraşmayın. Harcadığınız zaman'a değmeyecektir.. GoDaddy gibi kaliteli
bir yerden hosting alın. Siz sadece blog'unuza içerik girmek ile meşgul
olun .

10 Aralık 2015 23:13 tarihinde Doruk Fisek <dfi...@ozguryazilim.com.tr>