Firewall açık olmuş olabilirmi ?

iPhone'umdan gönderildi

29 Oca 2016 tarihinde 15:02 saatinde, Yasin Suluhan <ysulu...@gmail.com>
şunları yazdı:

Herkese merhaba,

ESXi 5.5 üzerine RHEL 6.6 kurulu bir sunucu var elimde. Network restart
yaptıktan sonra kısa süreli olarak uzaktan ssh' la login olabiliyorum. Ancak
4-5 saniye içerisinde timeout' a düşüyor bağlantım ve bir daha pingleyemiyorum
sunucuyu.

Sunucunun interfaceleri ayakta lsof ve netstatla baktığımda 22 portundan sshd
daemon dinliyor. Ancak ne pinge yanıt alabiliyorum ne de SSH' a...

/var/log/messages altına da alakalı bir log düşmüyor.

Çözebilmem için nasıl bir yol izlememi önerirsiniz.

Teşekkürler.
İyi Çalışmalar.

--
Best Regards.