Enterprise olmayan versiyonlarında log iki türlü alınıyormuş
Binary Log <http://dev.mysql.com/doc/refman/5.7/en/binary-log-formats.html>
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.7/en/binary-log.html
bunda show ve slect haricinden diger işlemler loglanıyor.

Herşeyin loglanması içinde
General Query log kullanılması gerekiyormuş.
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.7/en/query-log.html

Yardımlarınız için teşekkür ederim