Yoğun işlem yapan bir PHP kodum var. Bu kodu tarayıcı üzerinden
başlatıp top ile işlemci kullanım durumunu izlediğimde sadece
çekirdeklerden birisinin %90-100 aralığında kullanıldığını görüyorum.
Farklı bir tarayıcı ile aynı anda 2. bir kopyaya çalıştırdığımda diğer
3 çekirdekleri eşit şekilde kullanıyor.

Olmasını istediğim şey şu:
Kodu tetiklediğimde tüm çekirdekler zamanlarını bu kod için harcayabilirler
mi?

PHP kodum döngü ve dizi işlemlerinden oluşan bir kod.

Özgür Koca
[tankado.com][raspberry-pi.tankado.com]

<http://www.facebook.com/zerostoheroes/>