Wed, 24 Aug 2016 17:10:29 +0300, Ercan Topalak
<ercantopa...@gmail.com> :

> Yada hiç uğraşmayıp tek rsync iş görür mü ? Burada merak ettiğim
> rsync in limitlerini dosya adedi ile zorlamak ?
> Bunun haricinde başka bir fikri olan varsa söylerse sevinirim.

Windows üzerine rsync kurup doğrudan Windows-Windows aktarım da
düşünebilirsin. rsync'in Windows sürümü de var. Çok kritik işlerde
kullanmadım ama işe yarıyor.

rsync'in tek bir dizinde (hiçbir alt dizin olmadan) dünya kadar sayıda
dosya olmadığı sürece bir sınırı yok. O durumdaki sınır da sadece
rsync'i değil, ls'i falan da etkiliyor. rsync'in koduna bakmadım ama
rsync'ten değil alttaki başka bir parçadan kaynaklanması olası.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #
http://www.ozguryazilim.com.tr