İlgili değişikliği yaptığımda bu satıra kızıyor. Yanlış karaktermi giriyorum
acaba boşluk veripte denedim yine olmuyor.

<Directory //ftp/var/www//medline/>
        Options -Indexes FollowSymLinks
        AllowOverride None
        Require all granted

./apache2 start
* Starting web server apache2
*
 * The apache2 configtest failed.
Output of config test was:
AH00526: Syntax error on line 166 of /etc/apache2/apache2.conf:
Either all Options must start with + or -, or no Option may.
Action 'configtest' failed.
The Apache error log may have more information.

Zekeriya Yeltepe
Arkas Holding A.Ş.
Sistem Uzmanı
Tel  +9(0216)5600000