Mon, 17 Oct 2016 08:56:32 +0000, the system <system...@outlook.com> :

> ortamda bir adet centos 6.7 sürümde ntp server olarak çalışmakta. yaz
> saati uygulaması için ekstra bir ayar yapmam gerekiyormu konuyla
> ilgili bana yol yordam gösterebilirmisiniz.

NTP protokolü zaman dilimi bağımsız, UTC olarak çalışır. Zaman dilimi
ayarlarıyla bir ilgisi yoktur.

Zaman dilimini işletim sisteminin kendisi yönetir.

O nedenle sunucunuzdaki tzdata* paketlerini güncellemeniz gerekir.
Zaman dilimleri ve yaz saati uygulamaları ile ilgili bilgiler bu
paketlerde bulunur.

                   Doruk

--
Özgür Yazılım A.Ş. ~ #