Öner'iniz için teşekkür ederim verdiğiniz komutu bende kullanıyorum. Fakat
farklı bir bakıl açısı kullanıyor çünkü benim bazı severlerin %50 CPU çalışır
ama bunu set etmeme rağmen zabbix algılamıyor ve mail atmıyor.

Nagios ta bu çok iyidi default da geliyordu ve sapmıyordu hemen algılayıp mail
atıyordu

iPhone'umdan gönderildi

A.Gurcan OZTURK <gur...@gurcanozturk.com<mailto:gur...@gurcanozturk.com>>