Merhaba arkadaşlar,

Kurulum yaptığım sunucunun hostname'ini dhcp'den göndermek istiyorum. dhcp
client'in içinde request host-name satırı var . Ama sunucu ip aldıktan
sonra hostname'i değişmiyor. Aşağıdaki link'teki script'i kullandım ama
sonuç değişmedi. Bir fikri olan ya da kullanan var mı ? Aslıdan amacım
ansible ile oluşturduğum makinelerin ip adreslerini hostname ile
ilişkilendirip dynamic dns ile dns sunucuya sunucunun kaydını göndermek
sonrasında sunucuya ilgilli rol'leri yüklemek. Yani gidip dhcp'den
sunucunun ip adresine bakmak istemiyorum. Ya da alternatif bir fikri olan
var mı ?

kullandığım dhcp server ayarı aşağıdaki gibi :

host db1 {
hardware ethernet 00:11:22:33:44:55;
option domain-name "cloud.lab";
option host-name "db1.cloud.lab";