Merhabalar

Sorunuzu anlayabilidiğim kadarıyla şöyle cevaplayayım

Bu ekleme işlemlerini iptables-persistent dosyasına göndererek servisine save
komutu göndererek dosya eklemesi ve kalıcı hale getirme işlemi yapabilirsiniz

Bu uygulama linux dağıtımlarına göre çalışma mantığı biraz değişebilir

Bu arada tabi sizin dosyaya ekleme methodunuzu biraz değiştirmeniz gerekebilir

Şu linkten inceleme yapabilirsiniz :
https://www.thomas-krenn.com/en/wiki/Saving_Iptables_Firewall_Rules_Permanently