08-05-2017 07:29 tarihinde Mesut Güler yazdı:
> Merhabalar,
>
> ISPconfig kullanıyorum ve postfix tarafı ile başım dertte.
> yönlendirme çalışmıyor
>

> şöyle ki x...@domain.com a gelen emailler:
> us...@domain.com
> us...@domain.com
> us...@domain1.com
> gibi yönedirme ekledim x...@domain.com diye bir adres yok diyor:
>

> postfix/local[22081]: CDB91243F3C: to=<x...@nix.domain.com>,
> orig_to=<x...@domain.com>, relay=local, delay=0.01, delays=0/0/0/0,
> dsn=5.1.1, status=bounced (unknown user: "belge")
>

> mydestination =
> [...]

ek olarak test adıyla ikinci bir yönlendirme oluşturdum o çalıştı..
çok ilginç

main.cf de ilgili satır:
virtual_alias_maps = hash:/var/lib/mailman/data/virtual-mailman,
proxy:mysql:/etc/postfix/mysql-virtual_forwardings.cf,
proxy:mysql:/etc/postfix/mysql-virtual_email2email.cf

$postmap -q t...@domain.com mysql:/etc/postfix/mysql-virtual_forwardings.cf
us...@domain.com
us...@domain1.com
u...@domain2.com