Merhaba

pfSense icerisinde squid yerine direk squid kullanmanizi oneriyorum.

01.08.2017, 20:52, "Barış Demirtaş" <ba...@demirtas.gen.tr>:
Merhaba

Direk squid yerine pfSense icerisinde squid kullanmanizi öneriyorum.

pfSense icinde squid ile http ve https loglama yapabilirsiniz. bunun nedeni web arayuzu ile herseyi kolarca yapabilmenizdir. ayrica bankalar icin sertifika gerekmez.

https loglamalari cpu ve ram bazimda donanimi iyi derecede yormaktadir.

Bu nedenle iyi donanim seçerseniz sorunsuz çalışacaktır

Baris Demirtaş