Merhaba,

Zimbrayı daha önce kullanıp kullanmadığını bilmiyorum ama çok kısa süre
deneyimlediğim kadarıyla hazır paket bir sistem. kimlik doğrulama nasıl
çalışıyor, imap servisi olarak ne kullanıyor bilemiyorum. ama arkada mta olarak
postfix vardı yanlış hatırlamıyorsam. biz kendi sistemimizde çook uzun
yıllardır postfix cyrus-imapd ve cyrus-sasl kullanıyoruz. Üzerinde 50.000 den
fazla email çalışıyor. Tabi smtp mx ve mailbox ayrı makinelerde. Bugüne kadar
neredeyse hiç problem çıkartmadı bize. Sonuçta önemli olan sistemi kurmak değil
stabil tutmak ise naçizane tavsiyem zimbra gibi kur çalıştır bir sistem yerine
bu şekilde bir yapı kurman. Tabi zimbra da deneyim kazanmış arkadaşlar var ise
farklı düşünebilirler doğal olarak.