Uygulamış olduğum çalışmayı not etmiştim.

PFSENSE OPENVPN KURULUM VE AYARLARI

1.
VPN/OPENVPN/wizards  açılır
Local User access
Next Denilir

Description Name: vpn
Country Code: TR
State Of Province: istanbul
City: istanbul
Email: unalyil...@hotmail.com
Add new CA

Descriptive name: vpn
Create new Certificate

Tunnel Network: 10.10.10.0/24  (BAĞLANILDIĞINDA ALACAĞI IP GRUBU)
Local Network: 10.0.0.0/24     (LOCAL NETWORK BİLGİSİ)
DNS Server 1: 8.8.8.8
DNS Server 2: 8.8.4.4
Next

Firewall Rule: Tik konulur
OpenVPN rule: Tik konulur
Next
Finish

2.
SYSTEM/PACKAGE MANAGER/AVAİABLE PACKAGE
OpenVpn-Client-export Paketi Kurulur.

3. Aynı şekilde İkinci bir user istenirse yaratılır
SYSTEM/USER MANAGER
Add
Username: unalyilmaz
Password: 123456
Full name: Unal Yilmaz
Certificate: Tik konulur
Descriptive name: unalyilmaz_vpn
Certificate authority: vpn (ÖNCEKİ AŞAMALARDA oluşturulmuş olan ssl certifika
görülür)
Save

4. Aynı şekilde İkinci bir user istenirse yaratılır
VPN/OPENVPN/CLIENT EXPORT
Open Vpn Clients: unalyilmaz_vpn  (yaratılmış olan kullanıcı görülür)
Export Standart Configurations Archive Dosyası indirilir.
Bu indirilen Dosyalar Client'a gönderilir.

5.
Modemde Port Yönlendirme işlemi yapılır
Service Port: 1194
İp Aderesi: 192.168.0.103
Protokol: UDP

6.
openvpn.net   üzerinden OpenVpn Client Download edilir, kurulur.
https://openvpn.net/index.php/open-source/downloads.html
Adminden gönderilen dosyalar belirtilen alana kopyalanır
C:\Program Files/OpenVPN/config  --> Gönderilen Export Standart
Configurations/Archive Dosyası buraya kopyalanır.

7.
OpneVPN Bağlantı testi yapılır.
Connect
Username: unalyilmaz
Password: 123456

Bu aşamada hata verebilir oda (Modem bridge modda olmazsa verir) yapılması
gereken
C:\Program Files/OpenVPN/config --> openvpn config dosyasında WAN ip adresi
yerine DIŞ ip 24.133.147.152 yazılır.)
Dosyayı kaydedince hata verebilir yazma hakkı ver.