Öncelikle çok teşekkürler, en sonunda kısaltmaların anlamını sayenizde
öğrenebildim. Evet protokol 2 ile bağlantı yapıyorum fakat yukarıdaki
kodlar ile baktığımızda da bazen cipher yada macs için şuanda kırılabilen
hmac-sha1,hmac-ripemd160 ve diffie-helman-sha1 algoritmaları
kullanılabiliyor. Bu nedenle genelde sıkılaştırma işleminde desteklenen
algoritmalar arasından bunları çıkarıp geri kalanları aynı bırakıyorum.

Çok teşekkürler, iyi çalışmalar.